
Katie Couric είχε δίκιο για κολονοσκοπήσεις. Δεν είναι διασκέδαση, αλλά χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου και να σώσει ζωές.
Μετά το δημοφιλές talk show, υποβλήθηκαν σε κολονοσκόπηση ζωντανά στην τηλεόραση για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την ασθένεια που στοίχισε τη ζωή του συζύγου της, περισσότεροι Αμερικανοί υπέστησαν τη δυσάρεστη διαδικασία για την οθόνη για παχέος όγκων. Αλλά οι μελέτες εγείρει ερωτήματα σχετικά με το πόσο αποτελεσματική η διαδικασία ήταν σε μείωση της συχνότητας της νόσου και τη μείωση των θανάτων από τον καρκίνο, ιδιαίτερα για τα άτομα με αυξήσεις στα ανώτερα έντερα που είναι γενικά λιγότερο προσβάσιμες από το πεδίο εφαρμογής της κολονοσκόπησης.
Όμως, σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα από την Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ (HSPH) μελέτη, το 40% των καρκίνων του παχέος εντέρου μπορεί να προληφθεί εάν περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν ο τακτικός έλεγχος κολονοσκόπηση, η οποία υφιστάμενες κατευθυντήριες γραμμές συνιστούν για τα άτομα άνω των 50, κάθε 10 χρόνια.
Στη μελέτη, η οποία εμφανίζεται στο New England Journal of Medicine, οι ερευνητές εξέτασαν στοιχεία από σχεδόν 89.000 συμμετέχοντες που ήταν ένα μέρος της κάθε μελέτης Nurses 'Health ή οι επαγγελματίες υγείας Follow-up Study, οι δύο μακροπρόθεσμες μελέτες που ακολούθησαν, ανδρών και γυναικών κατά τη διάρκεια αρκετών δεκαετιών και κατέγραψε μια σειρά μέτρων για την υγεία. Οι συμμετέχοντες συμπλήρωσαν τα στοιχεία σχετικά με προβολές καρκίνο του παχέος εντέρου τους, είτε με κολονοσκόπηση ή σιγμοειδοσκόπηση, η οποία οθόνες για βλάβες μόνο στο κατώτερο τμήμα του παχέος εντέρου, ανά διετία 1988-2008. Συνολικά, υπήρξαν 1.815 περιπτώσεις καρκίνου του παχέος εντέρου και 474 θανάτους.