Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας:

ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΒΑΡΙΕΜΑΡΑΣ

2014-09-02 10:43
 
 
 
Τού Νίκου Μαστοράκη:

Περιεργος να δω γιατι η κ. Ολγα καμαρωσε που γυριστηκε στη χωρα μας το "Δυο Προσωπα του Ιανουαριου," επιχειρησα να το δω. Εκτος του οτι ειναι ανουσιο πιλαφι, ο Φωσκολος θα ντρεποταν να το εχει σκηνοθετησει και ο Φινος θα το εβαζε στο ραφι. Σιξτις, υποτιθεται, αλλα low budget με μερικα δυστυχισμενα αυτοκινητα της εποχης (που τα ξετρυπωσαν, εκτος κι αν τα εφεραν), μερικα πλανα στην Ακροπολη αδεια κι ερημη απο τουριστες (δεν ειχε λεφτα για κομπαρσους η παραγωγη) χωρις να παιζει κανενα ρολο η ιδια η Ακροπολη, αντε εκει ειναι, ας τη βαλουμε. Ο κ. Μορτενσεν με δυο δαχτυλα παχυ μεϊκ απ σαν τραβεστι της Συγγρου. Η πλοκη της ντροπης και η φωτογραφια ουτε στις κακες στιγμες του Νικου Γαρδελη. Κι οσο για Ελλαδα; Τωρα μαλιστα, κ. Ολγα μου. Γκριζες παραλιες και κατσαβραχα στην Κρητη, ενας θανατος μεσα σε ημιαρχαια λημερια (πεθανε ευτυχως η Κιρστεν γιατι θα ειχε κι αλλες αθλιες σκηνες να παιξει) και Ελληνες που τα παιρνουν δια της βιας απο τουριστες, που τους πλακωνουν στο ξυλο και που φτιαχνουν πλαστα διαβατηρια και τους εκβιαζουν. Δραση ερασιτεχνικη για κλαμαρα και ο Σωκρατης Αλαφουζος στον πρωτο διεθνη του ρολο 40 δευτερολεπτων. Α, και ολα τα κοστουμια των 60s (ακομη και των μικροπωλητων) ολοκαινουργια και ατσαλακωτα. Το ιδιο και το ενα ημιλευκο κοστουμι του κ. Μορτενσεν που παραμενει καθαρο και σιδερωμενο παρ' ολες τις ταλαιπωριες του ηρωα. Κυλιεται στο εδαφος, κοιμαται σε παγκακι, παιζει ξυλο, ματωνει αλλα το κοστουμι καθαρο και ατσαλακωτο. Ο κ. Μορτενσεν πεθαινει με το ιδιο παχυ μεϊκ απ και το ιδιο περουκινι. Τετοιες ταινιες να στηριζετε κ. Ολγα μου, και ο τουρισμος μας τουρμπο!
(Στη φωτο οι τρεις πρωταγωνιστες σε μαγευτικη τοποθεσια της Κρητης!)
Φωτογραφία: ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΒΑΡΙΕΜΑΡΑΣ
Περιεργος να δω γιατι η κ. Ολγα καμαρωσε που γυριστηκε στη χωρα μας το "Δυο Προσωπα του Ιανουαριου," επιχειρησα να το δω. Εκτος του οτι ειναι ανουσιο πιλαφι, ο Φωσκολος θα ντρεποταν να το εχει σκηνοθετησει και ο Φινος θα το εβαζε στο ραφι. Σιξτις, υποτιθεται, αλλα low budget με μερικα δυστυχισμενα αυτοκινητα της εποχης (που τα ξετρυπωσαν, εκτος κι αν τα εφεραν), μερικα πλανα στην Ακροπολη αδεια κι ερημη απο τουριστες (δεν ειχε λεφτα για κομπαρσους η παραγωγη) χωρις να παιζει κανενα ρολο η ιδια η Ακροπολη, αντε εκει ειναι, ας τη βαλουμε. Ο κ. Μορτενσεν με δυο δαχτυλα παχυ μεϊκ απ σαν τραβεστι της Συγγρου. Η πλοκη της ντροπης και η φωτογραφια ουτε στις κακες στιγμες του Νικου Γαρδελη. Κι οσο για Ελλαδα; Τωρα μαλιστα, κ. Ολγα μου. Γκριζες παραλιες και κατσαβραχα στην Κρητη, ενας θανατος μεσα σε ημιαρχαια λημερια (πεθανε ευτυχως η Κιρστεν γιατι θα ειχε κι αλλες αθλιες σκηνες να παιξει) και Ελληνες που τα παιρνουν δια της βιας απο τουριστες, που τους πλακωνουν στο ξυλο και που φτιαχνουν πλαστα διαβατηρια και τους εκβιαζουν. Δραση ερασιτεχνικη για κλαμαρα και ο Σωκρατης Αλαφουζος στον πρωτο διεθνη του ρολο 40 δευτερολεπτων. Α, και ολα τα κοστουμια των 60s (ακομη και των μικροπωλητων) ολοκαινουργια και ατσαλακωτα. Το ιδιο και το ενα ημιλευκο κοστουμι του κ. Μορτενσεν που παραμενει καθαρο και σιδερωμενο παρ' ολες τις ταλαιπωριες του ηρωα. Κυλιεται στο εδαφος, κοιμαται σε παγκακι, παιζει ξυλο, ματωνει αλλα το κοστουμι καθαρο και ατσαλακωτο. Ο κ. Μορτενσεν πεθαινει με το ιδιο παχυ μεϊκ απ και το ιδιο περουκινι. Τετοιες ταινιες να στηριζετε κ. Ολγα μου, και ο τουρισμος μας τουρμπο!
(Στη φωτο οι τρεις πρωταγωνιστες σε μαγευτικη τοποθεσια της Κρητης!)