Το αεροπλάνο έχει ένα πολύ ελαφρύ ανθρακονήματα πλαίσιο που επιτρέπει να ζυγίζει £ 3500 - περίπου το ίδιο με ένα μεσαίου μεγέθους αυτοκίνητο. Έχει το άνοιγμα των φτερών ενός 747 και ένα λεπτό άτρακτο, δίνοντας την εικόνα ενός γίγαντα υψηλής τεχνολογίας dragonfly.
Η εξουσία του αεροσκάφους προέρχεται από τον ήλιο από 12.000 φωτοβολταϊκά κύτταρα που αποτελούν την κορυφή των φτερών του. Ο χυμός συλλέγεται σε μία σειρά στηλών παρατάσσονται πίσω από τέσσερις ηλεκτρικές μηχανές του σκάφους.Φτάνει συνήθως υψόμετρα έως 28.000 πόδια, περίπου ένα μίλι κάτω από το λεπτό αέρα που διασχίζεται από μεγάλα εμπορικά αεροσκάφη ξέρετε, τρέχοντας γύρω στα περίπου 500 μίλια ανά ώρα. 'Οργανα ειδοποιεί τον πιλότο εάν οι τράπεζες αεροπλάνο, ακόμη και ένας βαθμός πάρα πολύ μακριά.
Για όλες τις καινοτομίες του, σε αυτό το στάδιο της ανάπτυξης, Solar Impulse δεν είναι πιο πρακτικό για εμπορική πτήση από ό, τι ήταν το μονοκινητήριο Πνεύμα του Σαιντ Λούις ότι ο Charles Lindbergh πιλοτικά πέρα από τον Ατλαντικό Ωκεανό το 1927.
Κινητήρες του αεροσκάφους που τίθεται περίπου 10 ίππους - περίπου το ίδιο ποσό ενέργειας ως το πρώτο αεροπλάνα των αδελφών Ράιτ. Solar Impulse δεν μπορεί να απογειωθεί ή να προσγειωθεί σε θυελλώδεις συνθήκες, ούτε μπορεί να πετάξει μέσα από τα σύννεφα. Ο μοναχικός πιλότος φοράει ένα αλεξίπτωτο και περιορίζεται σε μια περιοχή το μέγεθος ενός «κακή οικονομική θέση», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος του έργου και συν-ιδρυτής Andre Borschberg , 60, ένας μηχανικός και πρώην πιλότος μαχητικού.
Το μικρό πιλοτήριο δεν έχει θερμανθεί και ασυμπίεστο, που σημαίνει ότι ο χειριστής πρέπει να υπομείνουν ακραία θερμότητα και το κρύο και να φορέσει μια μάσκα οξυγόνου. Στις μακρινές πτήσεις, Borschberg διαλογισμός πρακτικές και προηγμένες τεχνικές αναπνοής για να διατηρείτε την ενέργειά σας. Του συν-ιδρυτής και άλλα πιλοτικά του αεροσκάφους, Bertrand Piccard , ψυχίατρος, κάνει αυτο-ύπνωση.
Και όσο για τις σωματικές λειτουργίες - ο πιλότος επικαλείται πέρασε μπουκάλια νερού και αποφεύγει ινώδη τρόφιμα κατά τις ημέρες πριν από μια πτήση για να βεβαιωθείτε ότι οι πάνες δεν πρέπει να πιεστεί σε λειτουργία.
Αλλά η άνεση δεν είναι ο στόχος του έργου. "Το σημείο αυτό είναι να υπογραμμίζουν πόσο μακριά έχουμε έρθει και πόσο μακριά πρέπει να πάμε για την ανάπτυξη εναλλακτικών πηγών ενέργειας, κυρίως ηλιακής ενέργειας», δήλωσε ο Bob van der Linden, πρόεδρος του τμήματος αεροναυτικής στο Smithsonian National Air και Space Museum. "Αυτό θα βοηθήσει να ωθήσει την τεχνολογία μαζί."
Είπε ότι υπάρχουν κάποιες πιθανές εφαρμογές που έθεσε καινοτομίες Solar Impulse, συμπεριλαμβανομένων των υψηλής και μακράς φέρουν μη επανδρωμένα αεροσκάφη που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για σκοπούς χαρτογράφησης. Αλλά οι όποιες εμπορικές χρήσεις, είπε, βρίσκονται πέρα από τον ορίζοντα.
Τίποτα από αυτά δεν χαμηλώνει τον ενθουσιασμό των ιδρυτών του έργου.
Η ιδέα για την κατασκευή του επιπέδου ξεκίνησε με Piccard, 55, ένα αλεξίπτωτο πλαγιάς πρωτοπόρος, ο οποίος κέρδισε τη διεθνή αναγνώριση το 1999, όταν αυτός και ο συγκυβερνήτης Brian Jones κέρδισε ένα διαγωνισμό για να πετάξει σε όλο τον κόσμο μη σταματήσει σε ένα αερόστατο ζεστού αέρα. Αν κερδίσει, Piccard χτυπήθηκε ότι ενώ ξεκίνησε το ταξίδι με £ 8.200 προπανίου, είχαν μόνο £ 88 που απομένουν όταν το αερόστατο προσγειώθηκε.