Ή πρώτη porsche τού 1898 μέ ξύλινες ρόδες
2014-01-30 11:03Δεν είναι αρκετά μια 918 Spyder, έτσι δεν είναι; Για πρώτη φορά η Porsche αποκαλύπτεται ως ένα ξύλινο κιβώτιο με ρόδες, που διέθετε ELECTRIC κινητήρα και τελική ταχύτητα μόλις 21 μίλια/ώρα
- Το P1 σχεδιάστηκε από την Porsche ιδρυτή , Ferd inand Porsche, το 1898
Με ξύλινες ρόδες, μια κορυφαία ταχύτητα των 21 μίλι/ώρα, τρεις ίππους και έναν ηλεκτρικό κινητήρα, αυτό δεν είναι καθόλου το είδος μοντέλου που θα συνδέσει με ένα φημισμένο κατασκευαστή αυτοκινήτων.
Αλλά αυτό το όχημα, που μοιάζει με ένα ξύλινο κιβώτιο με ρόδες, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε ποτέ από τον ιδρυτή της Porsche, ο Ferdinand Porsche, όταν ήταν 22 ετών το 1898.
Το μοντέλο, που κυκλοφόρησε περισσότερα από 30 χρόνια πριν από τη μάρκα Porsche ιδρύθηκε το 1931, ανακαλύφθηκε πρόσφατα σε μια αυστριακή γκαράζ, όπου είχε παραμείνει ανέγγιχτο από το 1902.
Μετακινηθείτε προς τα κάτω για το βίντεο


Αυτό το αυτοκίνητο, που μοιάζει με ένα ξύλινο κιβώτιο με ρόδες, ήταν το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε από τον ιδρυτή της Porsche


Στο δρόμο πάνω από 100 χρόνια πριν, το μοντέλο, το οποίο είχε μια κορυφαία ταχύτητα 21 μίλι/ώρα, είναι πολύ μακριά από τις σύγχρονες προσφορές ημέρα της Porsche, όπως η 918 Spyder (φωτογραφία)
Το μοντέλο P1, μικρή για «Egger-Lohner ηλεκτρικό όχημα, Γ.2 Phaeton μοντέλο», έχει πλέον τεθεί σε μόνιμη έκθεση στο μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη της Γερμανίας.
Ο κ. Porsche σχεδίασε το μοντέλο για την αυτοκινητοβιομηχανία Jacob Lohner.
Σύμφωνα με το περιοδικό Automobile, το μοντέλο ζύγισε £ 287, είχε ξύλινες ρόδες και, με μια μονάδα ελέγχου 12-ταχύτητα, θα μπορούσε να κάνει ταχύτητες έως 21 μίλια/ώρα όταν σε overdrive mode.
Το P1, με μια μπαταρία 1.100 lb, είχε επίσης μια εντυπωσιακή ηλεκτρική αυτονομία 49 μιλίων.
Το μοντέλο κατάφερε ακόμη να κερδίσει ένα 40 χιλιομέτρων (25 μιλίων) αγώνα μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων στο Βερολίνο το 1899 - από ένα περιθώριο 18 λεπτών.
Περισσότεροι από τους μισούς από τους ανταγωνιστές απέτυχαν να διασχίσουν τη γραμμή τερματισμού.


Το μοντέλο P1 έχει πλέον τεθεί σε μόνιμη έκθεση στο μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη, Γερμανία


Ferdinand Porsche ίδρυσε πλέον διάσημο εμπορικό σήμα του το 1931 - περισσότερο από 30 χρόνια μετά P1 του χτυπήσει τους δρόμους της Βιέννης (Porsche 991 απεικονίζεται)
Το όχημα ήταν ένα από τα πρώτα να εγγραφεί στην Αυστρία, σύμφωνα με την Porsche, και βγήκαν στους δρόμους της Βιέννης Ιουνίου 1898.
Ένα άλλο μοναδικό χαρακτηριστικό του μοντέλου κατά τη στιγμή ήταν ότι, επειδή το σώμα εναλλασσόμενο οχήματος του, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το καλοκαίρι και το χειμώνα.
Το μοντέλο P1 θα παρουσιαστεί στο κοινό αυτό το Σαββατοκύριακο για να γιορτάσουν την πέμπτη επέτειο του Μουσείου Porsche.
1898 P1 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΟ


Αυτό είναι το τιμόνι του Ρ1, το οποίο ο κ. Porsche έχουν σχεδιαστεί για την αυτοκινητοβιομηχανία Jacob Lohner όταν ήταν 22


Φωτογραφήθηκε είναι η σύγχρονη Porsche Boxter αυτοκίνητο, το οποίο μπορεί να χτυπήσει ταχύτητες 164 μίλια/ώρα
Διαβάστε περισσότερα: http://www.hefimerida.com