Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας:

Οί άρμόδιοι γιά τό έξαφανισμένο Μαλαισιανό άεροσκάφος μέ τούς 339 έπιβάτες λένε ότι πρόκειται γιά άεροπειρατεία

2014-03-15 11:15

Αξιωματούχοι επιβεβαίωσαν έγινε άεροπειρατεία από ένα ή περισσότερα άτομα 

 

Με WILLS ROBINSON

 

Οι ανακριτές λένε ότι στό Malaysia Airlines jet έγινε αεροπειρατεία 

Ένας κυβερνητικός αξιωματούχος είπε ότι οι άνθρωποι με σημαντική εμπειρία πτήσης θα μπορούσε να έχει απενεργοποιήσει τις συσκευές επικοινωνίας της πτήσης, που σημαίνει ότι το αεροπλάνο θα μπορούσε να πετάξει μέχρι και έξι ώρες μετά χάθηκε από το δορυφόρο. 

Ο εκπρόσωπος είπε ότι η θεωρία πειρατεία ήταν πλέον «πειστικά», και η αστυνομία τώρα πιστεύεται να ψάχνουν το σπίτι του ενός από τους πιλότους.

Ενώ ό πρωθυπουργος της Μαλαισίας Najib Razak αρνήθηκε να επιβεβαιώσει ότι η πτήση MH370 παραδέχτηκε ότι ήταν «εσκεμμένη ενέργεια» στο αεροπλάνο ως αποτέλεσμα να αλλάζει πορεία και να χάσει τη σύνδεση με τα πληρώματα εδάφους.

 

 
Του πρωθυπουργού της Μαλαισίας Najib Razak το Σάββατο αρνήθηκε να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες το αεροπλάνο «ομηρία»

 Ό πρωθυπουργος της Μαλαισίας Najib Razak το Σάββατο αρνήθηκε να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες γιά το αεροπλάνο 

 

 

 

 
Θεωρίες: Υποψίες αυξάνονται ότι η πτήση MH370 σκόπιμα εκτροπή, καθώς τα στοιχεία δείχνουν ότι πήρε μια απότομη στροφή προς τα δυτικά και κατευθύνθηκε πάνω από τα νησιά Ανταμάν, πηγές ισχυρίστηκαν

Συμπέρασμα: Μαλαισίας αξιωματούχοι λένε MH370  θα μπορούσαν να έχουν καταληφθεί από ένα ή περισσότερα άτομα με εμπειρία πτήσης και σκόπιμα εκτροπή

 

 

 

 
 
Εάν το αεροπλάνο προέβη στις πτήσεις για πέντε ώρες θα μπορούσαν να έχουν ταξιδέψει 2.200 ναυτικά μίλια

Αλλάζοντας πορεία: Αξιωματούχοι είπαν ότι τα δεδομένα ραντάρ υποδηλώνει το αεροπλάνο μπορεί να γυρίσει πίσω και πέρασε πάνω από τη χερσόνησο της Μαλαισίας μετά από τον καθορισμό

 

 

 
Re-δρομολογούνται Μαλαισιανή αξιωματούχοι έχουν δηλώσει δεδομένα ραντάρ υποδηλώνει το αεροπλάνο μπορεί να γυρίσει πίσω και πέρασε πάνω της Μαλαισίας χερσόνησο προς τα νησιά Ανταμάν μετά τον καθορισμό σε ένα βορειοανατολική πορεία προς την κινεζική πρωτεύουσα

Re-δρομολογούνται Μαλαισιανή αξιωματούχοι έχουν δηλώσει δεδομένα ραντάρ υποδηλώνει το αεροπλάνο μπορεί να γυρίσει πίσω και πέρασε πάνω της Μαλαισίας χερσόνησο προς τα νησιά Ανταμάν μετά τον καθορισμό σε ένα βορειοανατολική πορεία προς την κινεζική πρωτεύουσα

 

Δεν είναι ακόμη σαφές πού ελήφθη το αεροπλάνο, όμως ο κ. Razak είπε ότι η πιο πρόσφατη δορυφορικά δεδομένα δείχνουν το αεροπλάνο θα μπορούσε να έχει επικεφαλής σε μία από τις δύο πιθανές διαδρόμους πτήσης.

Μια πιθανότητα είναι το βόρειο διάδρομο, η οποία εκτείνεται από τα σύνορα του Καζακστάν και του Τουρκμενιστάν στη βόρεια Ταϊλάνδη, ενώ το άλλο είναι το νότιο διάδρομο από την Ινδονησία στο Νότιο Ινδικό Ωκεανό.

 

 

 

Τά άποθέματα καυσίμων του αεροσκάφους ήταν άρκετά καί θα μπορούσε να ταξιδέψει όσο το Πακιστάν , τη Σρι Λάνκα o r Αυστραλία.

Αρχές της Μαλαισίας και άλλοι θα ερευνά επειγόντως τους δύο πιλότους και 10 μέλη του πληρώματος, καθώς και οι 227 επιβάτες του πλοίου. 

Η αστυνομία έχει ήδη πει ότι είναι κοιτάζοντας το ψυχολογικό υπόβαθρο των πιλότων, Ahmad Shah Zaharie, 53, και Fariq Αβδούλ Χαμίτ, 27, την οικογενειακή τους ζωή και τις συνδέσεις.

 

 
Συντετριμμένος: Kamariah Σαρίφ, ένας συγγενής ενός από τους επιβάτες που λείπουν παίρνει συναισθηματική πριν από την ανακοίνωση το αεροπλάνο ήταν αεροπειρατεία

Συντετριμμένος: Kamariah Σαρίφ, ένας συγγενής ενός από τους επιβάτες που λείπουν παίρνει συναισθηματική πριν από την ανακοίνωση το αεροπλάνο ήταν αεροπειρατεία

 

 
Μια άλλη σχετική δίνει μια δήλωση στα μέσα ενημέρωσης μετά τη συνέντευξη Τύπου

Μια άλλη σχετική δίνει μια δήλωση στα μέσα ενημέρωσης μετά τη συνέντευξη Τύπου

 

 

Ο κ. Razak Πρόσθεσε ότι οι αρχές δεν έχουν αποκλείσει από τις δυνατότητες σε διεθνή έρευνα για το αεροπλάνο, η οποία περιλαμβάνει πλέον 14 χώρες, 43 πλοία και 58 αεροσκάφη.

 

 

«Είναι σαφές ότι η έρευνα έχει εισέλθει σε μια νέα φάση. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων επτά ημερών, έχουμε ακολουθήσει κάθε προβάδισμα και φαινόταν σε κάθε ενδεχόμενο », είπε ο κ. Razak. «Για την οικογένεια και τους φίλους (των επιβατών), ελπίζουμε ότι τα νέα αυτά στοιχεία μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην εύρεση το αεροπλάνο.

Η ανακοίνωση της Boeing 777 με το έδαφος αποκόπηκε μόνο λιγότερο από μία ώρα στην πτήση στις 8 Μαρτίου από Kuala Lumpur προς το Πεκίνο. 

Έχει πλέον επιβεβαιωθεί το αεροπλάνο γύρισε πίσω και πέρασε πάνω από τη χερσόνησο της Μαλαισίας μετά από τον καθορισμό σε ένα βορειοανατολική πορεία προς την κινεζική πρωτεύουσα.

Οι ειδικοί λένε ότι τα σήματα από το επίπεδο δείχνει ότι στη συνέχεια συνέχισαν να πετούν για τουλάχιστον πέντε ώρες σε μια άγνωστη κατεύθυνση. Σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων του αεροσκάφους και ο αναμεταδότης ήταν τόσο σκόπιμα κόψει και μαζί τους όλες τις ελπίδες για την περαιτέρω παρακολούθηση του επιπέδου. 

Αμερικανοί αξιωματούχοι είχαν ενημέρωση την Παρασκευή ότι η έρευνα κοιτάζοντας «ανθρώπινη παρέμβαση» - μια πηγή είπε ακόμη ότι μπορεί να ήταν «μια πράξη πειρατείας».

Η απενεργοποίηση του πομπού και του συστήματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Boeing 777 συνέβη περίπου 12 λεπτών. Ένα τέτοιο κενό θα ήταν μάλλον απίθανο στην περίπτωση της καταστροφής στη διάρκεια της πτήσης και έδωσε αρχές τη σαφέστερη ένδειξη μέχρι σήμερα κάποιος στο πλοίο ήταν πίσω από αυτό.

Το κίνητρο της αεροπειρατείας δεν είναι ακόμη σαφής. Δεν έχουν γίνει αναγκαίες και όχι ομάδες έχουν ισχυριστεί δημόσια συμμετοχή στην εξαφάνιση.  

 

 

Δύο πηγές είπαν στο Reuters αγνώστων αεροσκαφών, τα οποία οι ερευνητές πιστεύουν ότι ήταν πτήση MH370, ήταν μετά από μια διαδρομή μεταξύ των σημείων αναφοράς πλοήγησης - που δείχνει ότι είχε πετάξει κάποιος με αεροπορικής εκπαίδευσης - όταν ήταν απεικονίζονται στο στρατιωτικό ραντάρ ανοικτά της βορειοδυτικής ακτής της χώρας (το τελευταίο αρχείο εικόνα)

Gone: Η μαλαισιανή τζετ Airways (δεν απεικονίζεται) εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου μετά την ανακοίνωση αποκόπηκε μόλις μία ώρα σε πτήση από Kuala Lumpur προς Πεκίνο

 

 
Προσπάθεια αναζήτησης: Συνταγματάρχης Do Duc Minh (άκρα αριστερά) Βιετνάμ Πολεμικής Αεροπορίας 370 Διεύθυνσης Αρχηγός του Επιτελείου, επισημαίνει σε ένα χάρτη, όπως ο ίδιος μιλά σε δημοσιογράφους σχετικά με τις πτήσεις έρευνας με στόχο την εξεύρεση της λείπει αεροπλάνο Malaysia Airlines

Προσπάθεια αναζήτησης: Συνταγματάρχης Do Duc Minh (άκρα αριστερά) Βιετνάμ Πολεμικής Αεροπορίας 370 Διεύθυνσης Αρχηγός του Επιτελείου, επισημαίνει σε ένα χάρτη, όπως ο ίδιος μιλά σε δημοσιογράφους σχετικά με τις πτήσεις έρευνας με στόχο την εξεύρεση της λείπει αεροπλάνο Malaysia Airlines

 

Ορισμένοι εμπειρογνώμονες έχουν πει ότι η πιλοτική αυτοκτονία μπορεί να είναι η πιο πιθανή εξήγηση για την εξαφάνιση, όπως ήταν ύποπτος σε μια συντριβή SilkAir κατά τη διάρκεια μιας πτήσης από τη Σιγκαπούρη προς Τζακάρτα το 1997 και μια πτήση της EgyptAir το 1999.

Η ήδη παγκόσμια προσπάθεια αναζήτησης θα πρέπει τώρα να επεκταθεί κατά μήκος των δύο μεγάλων διαδρόμων περιέγραψε στην ομιλία του. Δεν είναι σαφές πώς θα διατεθούν πόροι, αλλά ο πρωθυπουργός είπε ότι όλες οι χώρες εντός των περιοχών αυτών είχε κοινοποιηθεί το ανανεωμένο ενδιαφέρον.

Το USS Kidd έφτασε στα Στενά της Μαλάκα αργά το απόγευμα της Παρασκευής. Χρησιμοποιεί μια χρησιμοποιώντας ένα «υφέρπουσα γραμμή« μέθοδος αναζήτησης των ακόλουθων ένα μοτίβο από ισαπέχουσες παράλληλες γραμμές σε μια προσπάθεια να καλύψει πλήρως την περιοχή.

A P-8A Poseidon, το πιο προηγμένο μεγάλου βεληνεκούς ανθυποβρυχιακό και αντι-επιφανείας αεροσκάφη πολέμου στον κόσμο, θα φτάσει το Σάββατο. Έχει πλήρωμα εννέα χώρες και έχει προχωρήσει παρακολούθησης και αναγνώρισης των δυνατοτήτων, το τμήμα της άμυνας είπε σε μια δήλωση.

 

 
Το USS Kidd έφτασε στα Στενά της Μαλάκα αργά το απόγευμα της Παρασκευής και θα ψάχνει στη θάλασσα Andaman, και μέσα στον Κόλπο της Βεγγάλης

Το USS Kidd έφτασε στα Στενά της Μαλάκα αργά το απόγευμα της Παρασκευής και θα ψάχνει στη θάλασσα Andaman, και μέσα στον Κόλπο της Βεγγάλης

 

 
Διευρυμένη αναζήτηση: A Royal Malaysian Air Force Navigator καπετάνιος Izam Fareq Hassan (δεξιά) συνομιλεί με μέλη της ομάδας του επί του σκάφους, ένα μαλαισιανό αεροσκάφος Air Force CN235 κατά τη διάρκεια μιας έρευνας και διάσωσης (SAR) λειτουργία

Διευρυμένη αναζήτηση: A Royal Malaysian Air Force Navigator καπετάνιος Izam Fareq Hassan (δεξιά) συνομιλεί με μέλη της ομάδας του επί του σκάφους, ένα μαλαισιανό αεροσκάφος Air Force CN235 κατά τη διάρκεια μιας έρευνας και διάσωσης (SAR) λειτουργία

 

 
Διευρυμένη αναζήτηση: Ινδονησιακή αναζήτησης και διάσωσης του προσωπικού τηρεί επιφυλακή σε ένα πλοίο διάσωσης με κατεύθυνση προς τη θάλασσα Andaman

Διευρυμένη αναζήτηση: Ινδονησιακή αναζήτησης και διάσωσης του προσωπικού τηρεί επιφυλακή σε ένα πλοίο διάσωσης με κατεύθυνση προς τη θάλασσα Andaman

 

 
Θέλοντας απαντήσεις: Οι συγγενείς των επιβατών ενός αεροπλάνου που λείπει Malaysia Airlines παραστεί σε συνέδριο με εκπροσώπους των αεροπορικών εταιρειών σε ένα ξενοδοχείο στο Πεκίνο, η Κίνα, το Σάββατο

Θέλοντας απαντήσεις: Οι συγγενείς των επιβατών ενός αεροπλάνου που λείπει Malaysia Airlines παραστεί σε συνέδριο με εκπροσώπους των αεροπορικών εταιρειών σε ένα ξενοδοχείο στο Πεκίνο, η Κίνα, το Σάββατο

 

 
Εξαντλημένοι: Συγγενείς των κινεζικών επιβάτες στις λείπουν πτήση Malaysia Airlines MH370 στηρίζεται σε ένα δωμάτιο που προορίζεται για τους συγγενείς αναμένουν ειδήσεις της αναζήτησης για το αεροπλάνο

Εξαντλημένοι: Συγγενείς των κινεζικών επιβάτες στις λείπουν πτήση Malaysia Airlines MH370 στηρίζεται σε ένα δωμάτιο που προορίζεται για τους συγγενείς αναμένουν ειδήσεις της αναζήτησης για το αεροπλάνο

 

 

Μαλαισία έχει έρθει κάτω από την πυρκαγιά για ό, τι έχει περιγραφεί ως «πολύ χαοτική» αναζήτησης, με την Κίνα λέγοντας ότι η συνολική προσπάθεια αναζήτησης έχει, κατά συνέπεια, βυθισμένη σε σύγχυση μετά από μια σειρά από ψευδείς συναγερμούς, φήμες και οι αντιφατικές δηλώσεις.

Εν τω μεταξύ, η νέα πειρατεία θα ανανεώσει την εστίαση στις δύο πιλότους στο τιμόνι των αγνοουμένων επιβατών jet Malaysia Airlines.

Παρά την έρευνα, Μαλαισίας υπαλλήλους και τους φίλους των πιλότων έχουν πει MailOnline αυτή την εβδομάδα ότι δεν υπάρχουν λόγοι υποψίας, είτε ο καπετάνιος ή συγκυβερνήτης έχει προσωπικά προβλήματα που θα έχουν ως αποτέλεσμα να αναλάβει τον έλεγχο του αεροσκάφους.

Η μόνη γνωστή κηλίδα στο χαρακτήρα συγκυβερνήτης Fariq φαίνεται να είναι ο χρόνος του 2011, όταν κάλεσε δύο γυναίκες της Νότιας Αφρικής στο πιλοτήριο όταν αυτός και ένας άλλος αστυνομικός πέταξε ένα τζετ από την Ταϊλάνδη στη Μαλαισία.

 

 
Zaharie Ahmad Shah
Fariq Abdul Hamid

 

Σύμφωνα με την έρευνα: Οι πιλότοι Zaharie Ahmad Shah, 53 (αριστερά) και Fariq Αβδούλ Χαμίτ, 27 (δεξιά) είναι υπό διερεύνηση και θα μπορούσαν να έχουν τα σπίτια τους αναζήτηση

 

 

Στις μέρες αφού η πτήση πήγε λείπουν, προέκυψε ότι Shah ήταν τόσο παθιασμένος με πτήσεις που έχει είναι η δική προσομοιωτή πτήσης στο σπίτι.

Καθώς η έρευνα συνεχίζεται για τα ελλείποντα Boeing 777, στρατιωτικά ραντάρ πρότεινε το αεροπλάνο σκόπιμα πετάξει προς την Ινδία Νησιά Ανταμάν.

Δύο πηγές εξοικειωμένοι με την έρευνα, δήλωσε ένας άγνωστος αεροσκάφη - τα οποία οι ερευνητές πιστεύουν ότι ήταν MH370 πτήσης - ήταν χαράσσεται από στρατιωτικά ραντάρ μετά από μια διαδρομή μεταξύ των σημείων αναφοράς πλοήγησης.

Αυτό δείχνει ότι ήταν είτε να πετάξει από τους πιλότους ή κάποιος με γνώση των εν λόγω σημεία, δήλωσαν οι πηγές.

 
Υποστήριξη: Χιλιάδες άνθρωποι έχουν γράψει μηνύματα συμπαράστασης σε έναν τοίχο σε ένα εμπορικό κέντρο στην Κουάλα Λουμπούρ, για τους επιβάτες επί του λείπει αεροπλάνο Malaysia Airlines

Υποστήριξη: Χιλιάδες άνθρωποι έχουν γράψει μηνύματα συμπαράστασης σε έναν τοίχο σε ένα εμπορικό κέντρο στην Κουάλα Λουμπούρ, για τους επιβάτες επί του λείπει αεροπλάνο Malaysia Airlines

 

 
Ελπίδα: Τα προϊόντα χαρτιού γερανοί επικολλημένο σε ένα μήνυμα του σκάφους για τους επιβάτες πάνω σε ένα αεροπλάνο που λείπει Malaysia Airlines, σε ένα εμπορικό κέντρο στην Κουάλα Λουμπούρ

Ελπίδα: Τα προϊόντα χαρτιού γερανοί επικολλημένο σε ένα μήνυμα του σκάφους για τους επιβάτες πάνω σε ένα αεροπλάνο που λείπει Malaysia Airlines, σε ένα εμπορικό κέντρο στην Κουάλα Λουμπούρ

 

Το τελευταίο οικόπεδο για την παρακολούθηση των στρατιωτικών ραντάρ πρότεινε το αεροπλάνο πετούσε προς την Ινδία Νησιά Ανταμάν, μια αλυσίδα των νησιών μεταξύ του Andaman Θάλασσα και στον Κόλπο της Βεγγάλης, είπαν.

Σημεία είναι γεωγραφικές περιοχές, που εκπονήθηκε από τον υπολογισμό γεωγραφικό μήκος και πλάτος, ότι οι πιλότοι διευκολύνουν την πλοήγηση κατά μήκος ιδρύθηκε αεροδιαδρόμων.

Ινδία ξεκίνησε πρόσφατα ψάχνοντας εκατοντάδες ακατοίκητα νησιά στη θάλασσα Andaman, χρησιμοποιώντας συσκευές θέρμανσης, που αναζητούν. 

Δύο ινδοί αεροπλάνα της πολεμικής αεροπορίας αναγνώρισης άρχισαν να πετούν πάνω από τα νησιά και για προληπτικούς λόγους, αφού και τα δύο πολεμικά πλοία όργωναν τις θάλασσες γύρω από τα Νησιά Ανταμάν και Νικομπάρ, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο συνταγματάρχης Harmit Singh της Tri-Υπηρεσιών Διοίκησης της Ινδίας στο έδαφος. 

Το αρχιπέλαγος που εκτείνεται νότια της Μιανμάρ περιέχει 572 νησιά που καλύπτει μια έκταση 720 κατά 52 χιλιόμετρα. Μόνο 37 είναι κατοικημένα, ενώ το υπόλοιπο καλύπτεται από πυκνά δάση.

 
Μαλαισίας Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Hishammuddin Χουσεΐν παρακολούθησαν τις προσευχές για τους επιβάτες και το πλήρωμα της πτήσης που λείπουν Malaysia Airlines MH370 σε ένα τζαμί κοντά στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ

Μαλαισίας Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Hishammuddin Χουσεΐν παρακολούθησαν τις προσευχές για τους επιβάτες και το πλήρωμα της πτήσης που λείπουν Malaysia Airlines MH370 σε ένα τζαμί κοντά στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ

 

 

 

 
Η Ινδία ξεκίνησε να ψάχνει σήμερα εκατοντάδες ακατοίκητα νησιά στη θάλασσα Andaman, χρησιμοποιώντας συσκευές θέρμανσης, που αναζητούν, σύμφωνα με αξιωματούχους

Η Ινδία ξεκίνησε να ψάχνει σήμερα εκατοντάδες ακατοίκητα νησιά στη θάλασσα Andaman, χρησιμοποιώντας συσκευές θέρμανσης, που αναζητούν, σύμφωνα με αξιωματούχους

 

 

Η εστίαση των προσπαθειών αναζήτησης μετατοπιστεί την Πέμπτη από τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας, μετά τις ΗΠΑ, δήλωσε «νέες πληροφορίες» ανέφερε ότι η Μαλαισία Airlines πτήση MH370 μπορεί να έχουν περάσει κάτω προς τα δυτικά στον Ινδικό Ωκεανό.

 

 

 

Κίνα, η οποία είχε πάνω από 150 πολίτες επί του λείπει επίπεδο, έχει αναπτύξει τέσσερα πολεμικά πλοία, τέσσερα σκάφη της ακτοφυλακής, οκτώ αεροσκάφη και εκπαιδεύονται 10 δορυφόρους σε μια ευρεία περιοχή αναζήτησης.

Κινεζικά μέσα ενημέρωσης περιέγραψαν τη χρησιμοποίηση των πλοίων ως η μεγαλύτερη κινεζική στόλο διάσωσης που συγκεντρώνεται πάντα.

Το Boeing 777 έχει μία από τις καλύτερες επιδόσεις ασφαλείας του κάθε εμπορικού αεροσκάφους σε υπηρεσία.

Η μοναδική προηγούμενη μοιραία συντριβή του ήρθε στις 6 Ιουλίου του περασμένου έτους, όταν Asiana Airlines πτήση 214 χτύπησε στη θάλασσα τοίχο με το σύστημα προσγείωσής του για την προσγείωση στο Σαν Φρανσίσκο. Τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο συμβάν.

ΤΡΙΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ που εκπέμπεται από αεροπλάνα, και πώς σχετίζονται με λείπουν MH370

Το λείπει Malaysia Airlines Boeing 777-200 έστειλε σήματα σε έναν δορυφόρο για τέσσερις ώρες μετά το αεροσκάφος εξαφανίστηκε, ένδειξη ότι πετούσε ακόμα για εκατοντάδες χιλιόμετρα ή περισσότερο, σύμφωνα με Αμερικανό αξιωματούχο ενημέρωσε σχετικά με την έρευνα για την εκτόξευση. 

Αυτό αυξάνει την πιθανότητα ότι το αεροπλάνο μπορεί να πετάξει μακριά από τις σημερινές περιοχές αναζήτησης. 

Εδώ είναι μια ματιά σε τρεις τύπους σημάτων αεροπλάνα εκλύουν, και πώς αυτές συνδέονται με το αεριωθούμενο που λείπουν:

TRANSPONDERS

Οι αναμεταδότες είναι ηλεκτρονικές συσκευές που εντοπίζουν αυτόματα εμπορικά αεροσκάφη εντός της εμβέλειας του ραντάρ ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας και τη διαβίβαση πληροφοριών σχετικά με το επίπεδο του ταυτότητα, τη θέση και το υψόμετρο στη γείωση σταθμούς ραντάρ. Πέρα εμβέλειας του ραντάρ, επιτρέπουν αεροπλάνα να εντοπίζονται και να παρακολουθούνται σε όλο τον κόσμο μέσω δορυφόρου. Αναμεταδότες μπορεί να απενεργοποιηθεί από τους πιλότους.

Αναμεταδότη του ψεκασμού που λείπει ανακοινώνονται τελευταία με Μαλαισίας πολιτικό ραντάρ περίπου μία ώρα μετά την απογείωση, όταν το αεροπλάνο βρισκόταν πάνω από τον Κόλπο της Ταϊλάνδης μεταξύ της Μαλαισίας και νότιου Βιετνάμ. 

ACARS

ACARS - ή αεροσκαφών Επικοινωνιών αντιμετώπιση και Reporting System - είναι ένα σύστημα ζεύξης δεδομένων που χρησιμοποιείται για τη μετάδοση σύντομων μηνυμάτων, όπως ενημερώσεις καιρού και αναφορές κατάστασης μεταξύ των σταθμών του αεροσκάφους και επίγειων μέσω ραδιοφωνικών ή δορυφορική. 

Σύμφωνα με τον Αμερικανό αξιωματούχο, ACARS μηνύματα που αποστέλλονται από το απολεσθέν αεροσκάφος συνέχισε μετά αναμεταδότη του σώπασαν, παρόλο που ο ίδιος δεν ήταν σίγουρος για πόσο καιρό. 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕΣΩ ΔΟΡΥΦΟΡΟΥ

Boeing προσφέρει μια δορυφορική υπηρεσία που μπορεί να λαμβάνει δεδομένα κατά τη διάρκεια μιας πτήσης για το πώς το αεροσκάφος λειτουργεί και να διαβιβάζει τις πληροφορίες στην αρχική βάση του αεροσκάφους. Η ιδέα είναι να παρέχουν πληροφορίες πριν από τις αεροπλάνο προσγειώνεται με το αν απαιτούνται εργασίες συντήρησης και επισκευής. Ακόμη και αν μια αεροπορική εταιρεία δεν εγγραφείτε στην υπηρεσία, αεροπλάνα εξακολουθούν να στέλνουν περιοδικά αυτοματοποιημένα σήματα, - ή pings - προς το δορυφόρο που επιδιώκουν να έρθουν σε επαφή.

Malaysia Airlines δεν εγγραφείτε στην υπηρεσία μέσω δορυφόρου. Ο Αμερικανός αξιωματούχος δήλωσε αυτοματοποιημένη pings ελήφθησαν από το αεριωθούμενο για τέσσερις ώρες μετά πήγε λείπουν, που δείχνει ότι πιθανότατα πέταξε για εκατοντάδες μίλια πέρα ​​από την τελευταία επιβεβαιωμένη παρατήρηση του στο ραντάρ.