Τα επόμενα βήματα της τεχνολογίας θα αφορούν τους αισθητήρες, λέει η ειδικός στο video των Financial Times, μιλώντας για την επόμενη ημέρα μετά τα κινητά και τα tablets.
Σε λίγα χρόνια λέει η ίδια, οι αισθητήρες θα βρίσκονται σε ρολόγια, γυαλιά, υφάσματα ακόμη και μέσα στο δέρμα μας, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την καθημερινή ζωή και τις συνήθειές μας «πότε προς όφελός μας και πότε όχι».
Οι αγοραστικές μας συνήθειες, το φιλικό μας περιβάλλον θα είναι όλα διαθέσιμα για να μας παρασχεθεί ακόμη περισσότερη άνεση. Παράλληλα, όμως, μέσω αυτών θα δώσουμε, εμείς οι ίδιοι, τροφή στο marketing.
Οι καταναλωτές είναι έτοιμοι για κάτι τέτοιο; «Οι καταναλωτές είναι έτοιμοι για ό,τι τους βοηθά να διαχειρίζονται τη ζωή τους αποτελεσματικότερα», λέει η ειδικός αλλά προειδοποιεί για τους κινδύνους.
Σε ό,τι αφορά την προοπτική να υπάρχουν εμφυτευμένοι στο δέρμα αισθητήρες, η ειδικός παραπέμπει στο «τσιπάρισμα» των σκύλων, προτρέποντας να το σκεφτούμε στην εξελιγμένη του μορφή. Ποιος θα έκανε κάτι τέτοιο; Οι άνθρωποι που φλερτάρουν με την ιδέα να έχουν κάτι σαν πληκτρολόγιο στο μπράτσο τους. Όχι κάτι που να φαίνεται, αλλά κάτι που όταν το πατούν θα έχει κάποια αλληλεπίδραση με τη συσκευή τους.