Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας:

Κυκλοφόρησε τό πρώτο <<διπρόσωπο>> Smartphone>> στόν κόσμο καί είναι είναι ρωσικό

2013-12-12 13:22

 


Κυκλοφόρησε το πρώτο «διπρόσωπο» smartphone στον κόσμο και είναι ρωσικό
Πηγή: Press Photo

Την 4η Δεκεμβρίου 2013, ξεκίνησε στη Ρωσία η διάθεση του «YotaPhone». Του πρώτου smartphone νέου τύπου, αποτέλεσμα ενός φιλόδοξου projectπου αναπτύχθηκε από ρώσους μηχανικούς. Την ίδια ημέρα στη Μόσχα στο κέντρο σύγχρονης τέχνης «Γκαράζ», ο γενικός διευθυντής της εταιρείας «Yota Devices» Βλαντ Μαρτίνοφ, παρουσίασε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης το τελικό προϊόν, που έχει ήδη καταφέρει να προσελκύσει το ενδιαφέρουν των techno – μανιακών σε όλο τον κόσμο για τα ασυνήθιστα χαρακτηριστικά και λειτουργίες του. Συγκεκριμένα, εκτός από την κανονική οθόνη LCD, το YotaPhone έχει και μια δεύτερη οθόνη τεχνολογίας ePaper. Η οθόνη αυτή είναι πάντα ενεργή.

Διπλή οθόνη

 


Για τους λάτρεις της ανάγνωσης, η ρωσική «έξυπνη» συσκευή σκοπεύει να γίνει ο ολοκληρωμένος αντικαταστάτης των e -books. Στο καθεστώς ανάγνωσης, η μπαταρία πρέπει να μπορεί να διαρκεί για τουλάχιστον 50 ώρες. Επίσης, όποιο απόσπασμα από το βιβλίο αρέσει στο χρήση, μπορεί με μόλις δύο κινήσεις στην οθόνη να το μοιραστεί με τους φίλους του στα κοινωνικά δίκτυα.Οι δημιουργοί της συσκευής, έχουν σχεδιάσει, για αυτή τη μονόχρωμη οθόνη που βρίσκεται στην πίσω πλευρά του τηλεφώνου, τη δυνατότητα να εμφανίζονται οι πληροφορίες που θα χρειάζεται περισσότερο ο κάθε χρήστης ατομικά. Αυτές, μπορεί να είναι το ημερολόγιο πρόγραμμα του, η πρόγνωση του καιρού, μηνύματα κειμένου (SMS), ή όλα τα παραπάνω μαζί. Στην επιφάνεια εργασίας τοποθετούνται αρκετά widgets ανάλογα με τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη. Οι ενημερώσεις, γίνονται σε πραγματικό χρόνο και οι πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες ακόμα και όταν η μπαταρία έχει εκφορτιστεί (φυσικά, χωρίς να ενημερώνονται). Στη «Yota Devices»ελπίζουν, ότι αυτή η τεχνολογία, ανάμεσα σε όλα τα άλλα, θα απαλλάξει τους χρήστες από τη συνήθεια να ελέγχουν συνεχώς το smartphone τους.

Διεθνής αναγνώριση

 


Σύμφωνα με τον Μαρτίνοφ, η διεθνής αναγνώριση που πέτυχε το hi-teckρωσικό «έξυπνο τηλέφωνο», αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς η Yota Devices δεν έχει εφαρμόσει πρόγραμμα δυναμικής διαφημιστικής εκστρατείας για την προώθηση του προϊόντος. Αντί γι’ αυτό, η εταιρεία έδωσε μεγαλύτερη βάση στην ουσία του σχεδίου: Να μετατραπεί η αρχική ιδέα σε ένα ποιοτικά άριστο τελικό προϊόν και να μεριμνήσει για την μαζική παραγωγή της συσκευής. Έτσι, ορισμένα καινοτόμα χαρακτηριστικά έπρεπε να θυσιαστούν στο βωμό της βέλτιστης οργάνωσης της παραγωγής. Για παράδειγμα, στη διαδικασία οριστικοποίησης των τεχνικών χαρακτηριστικών, οι προγραμματιστές αποφάσισαν να εγκαταλείψουν την τεχνολογία της ασύρματης φόρτισης της συσκευής και τοποθέτησαν στη συσκευή μια τυπική υποδοχή microUSB.Από τη στιγμή που τα πρώτα πρωτότυπα του ρωσικού smartphone παρουσιάστηκαν στο καταναλωτικό κοινό, έχει περάσει ένας χρόνος. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τοYotaPhone κατάφερε να προκαλέσει πολύ θόρυβο στο εξωτερικό και να αποκτήσει τον τίτλο του «Best Product» της Διεθνούς Έκθεσης Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών (CES) στο Λας Βέγκας, καθώς και να βραβευθεί με το «Χρυσό Λιοντάρι» στην κατηγορία «Καινοτομία», στο διεθνές φεστιβάλ δημιουργικότητας «Cannes Lions».

«Αισθητική Apple»

 


 «Η Apple, είναι μια μεγάλη εταιρεία, από την οποία παίρνουμε παράδειγμα. Νομίζω ,ότι πρέπει να μαθαίνουμε από εκείνους τους ανθρώπους που μπορούν να δημιουργούν κάτι καλό και στη συνέχεια, να προσπαθούμε να το κάνουμε καλύτερα από αυτούς», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Yota Devices.Από την CES ακόμα, ορισμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης είχαν βαπτίσει το YotaPhone«ρωσικό iPhone». Στη συνέντευξη Τύπου στο «Γκαράζ», δεν έλειψαν τα καυστικά σχόλια για το σχεδιαστικό στυλ του κινητού. Ωστόσο, στη συνέντευξη του στον ανταποκριτή της RBTH, ο Μαρτίνοφ παραδέχθηκε, ότι οι κατηγορίες περί αντιγραφής της «αισθητικής Apple», κολακεύουν ακόμα περισσότερο το ρωσικόsmartphone.

Στη διεθνή αγορά

Ωστόσο, παρά το μεγάλο ενδιαφέρον των καταναλωτών στην Βόρειο Αμερική, το ρωσικό smartphone πρώτης γενιάς δεν προβλέπεται να διατεθεί στην αγορά των ΗΠΑ. Η κύρια κατεύθυνση των εξαγωγών σήμερα, είναι η Ευρώπη. Εκεί όμως, όλως παραδόξως, οι πωλήσεις θα διεξαχθούν μέσω των ΗΠΑ, από την  αμερικανική εταιρεία Ingram Micro. Εκτός από τη γηραιά Ήπειρο, τα ρωσικά smartphones θα παρουσιαστούν στις αγορές της Ασίας, με έμφαση την αναδυόμενη αγορά της Μέσης Ανατολής, η οποία επέδειξε, απρόσμενα, έντονο ενδιαφέρον για το ρωσικό προϊόν.



Διαβάστε περισσότερα: http://www.hefimerida.com