life&style - Έρευνα: - Τά έπτά μυστικά πού αποκαλύπτουν την οδυνηρή αλήθεια για τους άνδρες, τις γυναίκες και τη γήρανση
2014-09-29 18:40Μέ Christian Rudder

Ήμουν ένας από τους ιδρυτές της OkCupid , μια ιστοσελίδα που χρονολογείται ότι, κατά τη διάρκεια μιας πολύ unbubbly μεγάλο χρονικό διάστημα 10 ετών, έχει γίνει ένα από τα μεγαλύτερα στον κόσμο. Ξεκίνησα με τρεις φίλους. Ήμασταν όλοι μαθηματικά μυαλό, και η ιστοσελίδα πέτυχε σε μεγάλο βαθμό, επειδή εφάρμοσε τη νοοτροπία για να χρονολόγηση.Έχω οδήγησε την ομάδα analytics OkCupid του από το 2009, και η δουλειά μου είναι να βγάλουν νόημα από τα δεδομένα των χρηστών μας δημιουργούν . Παίζοντας με τους αριθμούς μας βοηθά να τρέξει το site μας. Αλλά καθώς οι άνθρωποι φέρνουν την τεχνολογία όλο και πιο βαθιά στη ζωή τους, αυτό μπορεί να μας δείξει βαθιά και γελοία πράγματα για το ποιοι είμαστε ως ανθρώπινα όντα. Εδώ είναι μερικά μόνο παραδείγματα.
1 Οι γυναίκες έχουν μια πολύ λογική προσέγγιση για τη γήρανση
Ο πίνακας αυτός περιλαμβάνει, για μια γυναίκα, η ηλικία των ανδρών που βρίσκει πλέον ελκυστικά.

Διαβάζοντας από την κορυφή, βλέπουμε ότι το 20 και το 21-year-old γυναίκες προτιμούν 23-year-old παιδιά? 22-year-old γυναίκες όπως και οι άνδρες που είναι 24, και ούτω καθεξής κάτω από τα έτη για τις γυναίκες στα 50, που βλέπουμε ποσοστό 46 ετών η υψηλότερη. Αυτό δεν είναι τα στοιχεία της έρευνας, πρόκειται για δεδομένα που χτίστηκε από δεκάδες εκατομμύρια προτιμήσεις που εκφράζονται στην πράξη για την εξεύρεση μια ημερομηνία, ακόμα και από τις πρώτες εγγραφές, η ουσία του πίνακα είναι σαφές: μια γυναίκα θέλει έναν άντρα να είναι περίπου τόσο παλιά όσο και η ίδια είναι .
Κοιτάξτε πιο προσεκτικά, αν και υπάρχουν δύο μεταβάσεις, οι οποίες συμπίπτουν με μεγάλα γενέθλια. Το πρώτο είναι στο 30, όπου η τάση των ανδρών ηλικίας βουτιές κάτω από την ισοτιμία, ποτέ να διασχίσουν πίσω.Τα δεδομένα λένε ότι μέχρι τις 30, μια γυναίκα προτιμά λίγο μεγαλύτερα παιδιά? στη συνέχεια, που τους αρέσει λίγο νεότερους. Στη συνέχεια, στις 40, τα γούστα της γυναίκας φαίνεται να χτυπήσει έναν τοίχο. Ή εμφάνιση ενός άνδρα πέσει από έναν απότομο βράχο, αν θέλετε να το σκεφτώ με αυτόν τον τρόπο. Αν θέλουμε να πάρει το σημείο όπου η σεξουαλική έκκληση ενός άνδρα έχει φθάσει στα όριά της, είναι εκεί: 40 .
2 Εν τω μεταξύ, οι άνδρες μπορούν να πάρουν τα μεγαλύτερα, αλλά στην πραγματικότητα δεν μεγαλώνουν
Εδώ είναι το πώς οι άνδρες αξιολογούν τις γυναίκες, τις ψήφους θα τον άλλο τρόπο. Είτε είναι 20, 30, ή 50, οι άνδρες σκέφτονται μια γυναίκα είναι στο καλύτερό της όταν είναι στις αρχές του '20 της.

Όπως μπορείτε να δείτε, είναι λίγο πολύ μια ομόφωνη απόφαση για τη νεολαία. Wooderson, ο χαρακτήρας που παίζεται από τον Matthew McConaughey στην ταινία Dazed and Confused, προφανώς μιλούσε για όλους τους ανθρώπους, όταν είπε: "Αυτό είναι που μου αρέσει για αυτά τα υψηλής κορίτσια σχολείο, ο άνθρωπος. Μεγαλώνω. Μένουν την ίδια ηλικία. "
3. Λευκή άνθρωποι αγαπούν να μιλήσουν για τα μαλλιά τους
I ανησυχείτε 3,2 δισεκατομμύρια λέξεις του προφίλ κειμένου, ψάχνει αλγοριθμικά για τις πιο τυπικές τρόπους οι άνθρωποι περιγράφουν τους εαυτούς τους. Εδώ είναι οι κορυφαίες πέντε φράσεις για τους λευκούς άνδρες και λευκές γυναίκες:
Άνδρες
Γυναίκες
Ween (μια μπάντα prog-rock) και καθιερωμένα ( όπου οδηγείτε ένα αυτοκίνητο ή τεσσάρων Γουίλερ μέσω ... λάσπη ) είναι και τα δύο αντικείμενα της μεγάλης αμερικανικής βάσης χρηστών OkCupid του. Η μέθοδος αυτή εξετάζει τις πιο εξαιρετικές λόγια μια ομάδα χρησιμοποιεί για να μιλήσει για τον εαυτό τους? τύπους μαλλιών λευκό ανθρώπων έρχονται επειδή, σε μεγάλο βαθμό, άλλες φυλετικές ομάδες δεν έχουν ξανθά ή κόκκινα μαλλιά. Για σύγκριση, εδώ είναι οι λέξεις για μερικές άλλες μεγάλες ομάδες στην OkCupid:
Μαύρο άνδρες
Latino άνδρες
Ασιατικές άνδρες
4 Χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο, αυτές είναι οι 30 «οι περισσότεροι Βρετανοί» λέξεις
Εδώ, έχω σχέση OkCupid προφίλ της Βρετανίας σε εκείνους από το υπόλοιπο του αγγλόφωνου κόσμου, και τράβηξε τις λέξεις που είναι αλγοριθμικά οι περισσότεροι Βρετανοί. Αυτά είναι τα λόγια τους ανθρώπους στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιούν δυσανάλογα σε μιλάμε για τον εαυτό τους.
5. ομορφιά είναι μια εκθετική ποσότητα για OkCupid
Κάθε dating site πρέπει να έχει έναν τρόπο να μετρήσει πόσο όμορφος είναι χρήστες του. Αυτό βοηθά να κρατήσει το χώρο υγιείς - είστε σε θέση να βεβαιωθείτε ότι κανείς δεν παίρνει πάρα πολύ προσοχή, φροντίστε να μην αγνοηθούν κανείς δεν είναι. Δυστυχώς, παρά τις προσπάθειές μας, οι άνθρωποι εξακολουθούν να κλίνουν προς το καλύτερο-αναζητούν τους ανθρώπους. Εδώ είναι τα μηνύματα που λαμβάνονται κάθε εβδομάδα, σε σχέση με την ομορφιά:

Η απότομη αύξηση στη δεξιά σπάει κάτω από το υπόλοιπο της καμπύλης, τόσο αληθινή φύση του είναι λίγο δυσδιάκριτη, αλλά από το χαμηλότερο εκατοστημόριο up, αυτό είναι περίπου μια εκθετική συνάρτηση. Δηλαδή, υπακούει τα ίδια μαθηματικά σεισμολόγοι χρησιμοποιούν για να μετρήσουν την ενέργεια που απελευθερώνεται από τους σεισμούς: ομορφιά λειτουργεί σε μια κλίμακα Ρίχτερ. Όσον αφορά την επίδραση της, υπάρχει μικρή αισθητή διαφορά μεταξύ, ας πούμε, 1,0 και 2,0 - αυτές δονήσεις αιτία που διαφέρουν μόνο στο βαθμό της δυσδιάκριτο. Αλλά στο υψηλό τέλος, μια μικρή διαφορά έχει κατακλυσμιαίες επιπτώσεις. Ένα 9.0 είναι έντονο, αλλά ένα 10,0 μπορούν να σπάσουν τον κόσμο. Ή ξεκινήσει χιλιάδες πλοία.
6 Ακόμη και σε μια τοποθεσία θέσεις εργασίας, οι γυναίκες αντιμετωπίζονται ως εάν ψάχνετε για μια ημερομηνία
Εδώ είναι τα στοιχεία για τις αιτήσεις συνέντευξη για ShiftGig, μια ιστοσελίδα για την αναζήτηση εργασίας για τις ωριαίες και των υπηρεσιών των εργαζομένων , συναρτήσει της ελκυστικότητας των αιτούντων:

Εδώ, η γυναικεία καμπύλη είναι εκθετική και το αρσενικό είναι γραμμική.Επιπλέον, κατέχουν εάν η πρόσληψη διευθυντή, το άτομο που κάνει την συνέντευξη, είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα. Σε κάθε περίπτωση, οι καμπύλες των αρρένων υποψηφίων είναι μια οριζόντια γραμμή - εμφάνιση ενός ανθρώπου δεν έχουν καμία επίδραση στις προοπτικές του - και τα θηλυκά γραφήματα είναι εκθετική. Έτσι, αυτές οι γυναίκες αντιμετωπίζονται σαν να είστε σε OkCupid, ακόμα και αν ψάχνετε για την απασχόληση. Άντρας επαναλήψεις HR ζυγίζουν ομορφιά των γυναικών υποψηφίων », όπως θα έκαναν σε ένα ρομαντικό περιβάλλον - το οποίο είναι είτε καταθλιπτική ή πολύ, πολύ συναρπαστικό, αν είστε μια σεξουαλική δικηγόρος των διακρίσεων. Και θηλυκό εργοδότες να δείτε μέσα από την ίδια (φαινομενικά σεξουαλικές) φακό, παρά υπάρχει (συνήθως) δεν είναι ρομαντική πρόθεση.
7 Οι καλύτερες ερωτήσεις για να ζητήσει κάποιος σε ένα πρώτο ραντεβού μπορεί να σας εκπλήξει
OkCupid ταιριάζει με τους ανθρώπους, ζητώντας τους ερωτήσεις - ζητάμε λίγο πολύ τα πάντα (από το πόσο συχνά μπορείτε να βουρτσίζετε τα δόντια σας, για το αν πιστεύουν στο Θεό) - και τις απαντήσεις των χρηστών κατά μέσο όρο περίπου 300 από αυτούς. Η ιστοσελίδα σας επιτρέπει να αποφασίσετε τη σημασία της κάθε ερώτηση θα απαντήσω, και μπορείτε να εντοπίσετε τις απαντήσεις που θα (και δεν θα) δέχονται από ένα δυναμικό αγώνα.
Οι άνθρωποι έχουν την τάση να τρέξει άγρια με αυτές τις ερωτήσεις αγώνα, σήμανση όλων των ειδών τα πράγματα ως «υποχρεωτική», στην ουσία βάζοντας μια λίστα ελέγχου για τον κόσμο: Ψάχνω για ένα σκύλο-αγαπώντας, αγνωστικιστής, nonsmoking φιλελεύθερο που ποτέ δεν είχε παιδιά - και οι οποίοι είναι καλή στο κρεβάτι, φυσικά. Αλλά πολύ καθημερινός ερωτήσεις όπως: «Σας αρέσει ταινίες τρόμου;" και: "Έχετε ποτέ ταξιδέψει μόνη της σε μια άλλη χώρα;" έχουν καταπληκτική προβλεπτική ισχύ. Αν έχετε μείνει άναυδοι ποτέ για το τι πρέπει να ζητήσετε από κάποιον για μια πρώτη ημερομηνία , δοκιμάστε εκείνους. Σε περίπου τα τρία τέταρτα των μακροχρόνια ζευγάρια OkCupid έφερε μαζί, και οι δύο άνθρωποι να τους απαντήσει με τον ίδιο τρόπο, είτε και τα δύο "ναι" ή και τα δύο «όχι». Αυτό είναι πολύ, πολύ υψηλότερο από το αναμενόμενο ποσοστό, αφού και οι δύο ερωτήσεις ομοιόμορφα κατανεμημένες βάση χρηστών μας. Στην πραγματικότητα, η επιτυχής ζευγάρια συμφωνούν σε ταινίες τρόμου - είτε και οι δύο τους αρέσει ή και οι δύο μισούν τους - περίπου όσο συχνά συμφωνούν για την ύπαρξη του Θεού.
• Dataclysm: Who We Are (When We Think Κανείς δεν ψάχνει) δημοσιεύεται από τον Christian Rudder από την Τέταρτη Estate